Reg. nr
Andmed
Päring

Info auto kohta (tühjad väljad):


    Teie andmed:


    Mida meile oma auto müünud kliendid räägivad

    autode kokkuost rahulolev klient

    “Carmoney.ee pakkus mulle õiglase hinna ning mul oli müügiga väga kiire. Super.”

    Margus müüs oma Fordi

    autode ost tallinnas õnnelik klienta

    “Mul põletas auto müügiga ja oli kiirelt raha vaja. Tehing toimus samal päeval. Nad tulid ise autole järele.”

    Ilja müüs oma BMW

    “Valisin CarMoney, sest nende poolt pakutud hind oli kõige kõrgem. Sain pea 80% auto väärtusest kiirelt.”

    Kristo müüs oma VW

    baseerub 29 Google tagasisidel
    Kristofer Aus
    Helistasin hommikul, õhtuks oli auto läinud ja raha üle kantud. Väga sujuv.
    Vjatseslav Serov
    Meeldis, et keegi ei survestanud. Anti aega mõelda, keegi ei lükanud peale. Väga viis.
    Maarika Kurm
    Ootasin pikki kuid, et autot müüa, aga ei olnud enam aega oodata. Mulel vastati väga kiirelt ja auto sain kohapeal lasta üle kontrollida.
    Vello Parik
    Arvasin, et läheb keeruliseks, aga tegelikult oli kõik lihtne ja rahulik.
    Alina Kalifan
    Otsisin autole pikalt müüjat, aga ei saanud piisavalt head pakkumist. Carmoney tegi hea pakkumise ja autole tuldi ise järele.
    Berit Tamm
    Auto vana, enamik ei tahtnud üldse tulla. Nemad tulid ja ostsid ära.
    Dmitri Lunin
    Kolm tükki pakkusid vähem. Siin tehti korralik pakkumine ja võeti kohe ära.

    Autode ostu puudutavad küsimused

    Kui kõik dokumendid on korras ja jõuame kokkuleppele, on võimalik tehing lõpetada juba samal päeval. Enamasti toimub hindamine, lepingu sõlmimine ja raha ülekandmine 12 tunni jooksul. Soovime, et protsess oleks Teie jaoks kiire ja lihtne.

    Pakume keskmiselt umbes 90% auto turuväärtusest. Hind sõltub sõiduki seisukorrast, läbisõidust ja muudest teguritest. Meie pakkumine on alati läbipaistev ning aus – soovime pakkuda konkurentsivõimelist hinda.

    Auto väärtust mõjutavad läbisõit, tehniline ja visuaalne seisukord, aasta­käik, varustus, hooldusajalugu ja turu nõudlus. Hinnangu anname alati individuaalselt — ilma kiirustamata ja ausalt.

    Jah, oleme huvitatud ka vanematest sõidukitest. Kui auto on komplektne ja tal on dokumendid olemas, teeme meeleldi pakkumise – ka siis, kui tegemist on vanema mudeliga.

    Jah, me ostame ka sõidukeid, millel puudub kehtiv ülevaatus. See ei ole takistus – hindame auto seisukorda ning teeme vastava pakkumise.

    Kindlustuse puudumine ei mõjuta auto ostu. Peamine on, et auto oleks olemas koos dokumentidega. Meie hoolitseme ülejäänu eest.

    Usaldusväärsed valikud igapäevaseks kasutamiseks

    Kui eelarve on piiratud, kuid vajad töökindlat diiselmootoriga autot, siis on oluline leida jõuallikas, millel on hea vastupidavus, taskukohane hooldus ja kättesaadavad varuosad. Selles artiklis toome välja viis populaarset diiselmootorit, mida leidub sageli Eesti järelturul ja mis sobivad hästi igapäevaseks sõiduks.

    1. 3.0 TDI V6 (Audi / Volkswagen)

    Mootorikoodid: BKN, BMK, ASB, BUG
    Võimsus: 150–176 kW
    Leidub mudelitel: Audi A6 (C6), Audi A8 (D3), VW Touareg, VW Phaeton

    Plussid:

    Tugev malmplokk ja vastupidav konstruktsioon

    Hea pöördemoment ka täiskoormusel

    Keskmine kütusekulu 7–8 l / 100 km

    Talub kõrgeid läbisõite (400 000+ km hooldusega)

    Miinused:

    Keeruline ligipääs mootori hooldamisel

    Probleemid ketiga ja EGR-klapiga suurtel läbisõitudel

    Originaalosad kallid, kuid olemas head analoogid

    Keskmine auto hind: 3500–5000 €
    Mootori hind eraldi: alates 1200 €

    Mida jälgida ostul:

    Nukkvõlli ajami (keti) seisukord

    Veakoodid EGR ja DPF süsteemis

    Õlitaseme ja kvaliteedi kontroll

    Mootoriruumis lekked

    2. 2.0 TDCi (Ford / PSA)

    Mootorikoodid: G6DA, G6DB, D4204T
    Võimsus: 81–103 kW
    Leidub mudelitel: Ford Mondeo, Ford Focus, Volvo S40/V50, Peugeot 407, Citroën C5

    Plussid:

    Madal kütusekulu (5–6 l / 100 km)

    Hea varuosade kättesaadavus

    Lihtne ja soodne hooldus

    Suur valik järelturul

    Miinused:

    Siemens pihustitega versioonid vähem töökindlad kui Bosch

    Võimalikud kütuse- ja õlilekked

    Ülekuumenemise suhtes tundlik

    Keskmine auto hind: 2500–4500 €
    Mootori hind eraldi: alates 500 €

    Mida jälgida ostul:

    Eelistada Bosch pihustitega versioone

    Turbiini seisukord

    Külmkäivituse sujuvus

    Kütuse eelsoojenduse süsteem

    3. 1.9 TDI (Volkswagen Group)

    Mootorikoodid: ALH, ASZ, AVF, BKC, BXE
    Võimsus: 66–96 kW
    Leidub mudelitel: VW Golf IV/V, Passat B5/B6, Audi A3 (8L), Skoda Octavia, Seat Toledo

    Plussid:

    Väga töökindel mootor

    Lihtne hooldada

    Väike kütusekulu (4,5–6 l / 100 km)

    Sobib hästi nii linnasõiduks kui maanteele

    Miinused:

    Vananenud tehnoloogia

    Külmkäivitusel võib suitsetada

    Mõnede versioonide nõrk turbo

    Keskmine auto hind: 1500–4000 €
    Mootori hind eraldi: 300–700 €

    Mida jälgida ostul:

    Turbiini töö ja võimalik vilin

    Külmkäivitus ja suits

    Rihma või keti ajastussüsteem

    Emulsioon õlis

    4. 2.0d ja 3.0d (BMW M47 / M57)

    Mootorikoodid: M47D20, M47TU, M57D30, M57N
    Võimsus: 85–160 kW
    Leidub mudelitel: BMW 3. seeria (E46, E90), 5. seeria (E39, E60), X3 (E83), X5 (E53)

    Plussid:

    Hea dünaamika ja pöördemoment

    Talub 400 000+ km korraliku hooldusega

    Vaikne ja sujuv töö

    Hea varuosade ja info kättesaadavus

    Miinused:

    M47-l probleemid keeristeklappidega

    Vajab kvaliteetset kütust

    Keti ja pumba kulumine suurte läbisõitudega

    Keskmine auto hind: 3000–5000 €
    Mootori hind eraldi: 600–1300 €

    Mida jälgida ostul:

    Mootori vibratsioon tühikäigul

    Keeristeklappide seisukord

    Õlilekked

    Ajalugu ketivahetusest

    5. 2.2 CDI (Mercedes-Benz OM611 / OM646)

    Mootorikoodid: OM611, OM646
    Võimsus: 75–125 kW
    Leidub mudelitel: Mercedes C-klass (W203, W204), E-klass (W210, W211), Vito, Sprinter

    Plussid:

    Vastupidavus kuni 500 000+ km

    Lihtne ja usaldusväärne Bosch kütusesüsteem

    Mõistlik kütusekulu

    Sobib hästi kaubikutele ja pereautodele

    Miinused:

    OM611 ketisüsteem nõrk

    Võimalikud õli- ja pihustite lekked

    Tuleb jälgida jahutussüsteemi seisukorda

    Keskmine auto hind: 2500–4500 €
    Mootori hind eraldi: 500–1000 €

    Mida jälgida ostul:

    Turbolaaduri ja EGR-klapi töö

    Eelsüüteküünalde seisukord

    Külmkäivitus ilma tugevate vibratsioonideta

    Tegelik läbisõit — sageli keritakse

    Scroll to Top