autode kokkuost firma

Reg. märk puudub! Tagasi

Mida meile oma auto müünud kliendid räägivad

“Autode kokkuost pakkus mulle õiglase hinna ning mul oli müügiga väga kiire. Super.”

Andrei müüs oma Peugeot

õnnelik klient kes müüs auto
“Mul põletas auto müügiga ja oli kiirelt raha vaja. Tehing toimus samal päeval. Kiire ja lihtne teenus.

Krislin müüs oma Nissani

“Valisin autode müüja, sest nende poolt pakutud hind oli kõige kõrgem. Sain 80% auto väärtusest.

Peeter müüs oma BMW

baseerub 29 Google tagasisidel
Kristofer Aus
Helistasin hommikul, õhtuks oli auto läinud ja raha üle kantud. Väga sujuv.
Vjatseslav Serov
Meeldis, et keegi ei survestanud. Anti aega mõelda, keegi ei lükanud peale. Väga viis.
Maarika Kurm
Ootasin pikki kuid, et autot müüa, aga ei olnud enam aega oodata. Mulel vastati väga kiirelt ja auto sain kohapeal lasta üle kontrollida.
Vello Parik
Arvasin, et läheb keeruliseks, aga tegelikult oli kõik lihtne ja rahulik.
Alina Kalifan
Otsisin autole pikalt müüjat, aga ei saanud piisavalt head pakkumist. Carmoney tegi hea pakkumise ja autole tuldi ise järele.
Berit Tamm
Auto vana, enamik ei tahtnud üldse tulla. Nemad tulid ja ostsid ära.
Dmitri Lunin
Kolm tükki pakkusid vähem. Siin tehti korralik pakkumine ja võeti kohe ära.

Autode ostu puudutavad küsimused

Kui kõik dokumendid on korras ja jõuame kokkuleppele, on võimalik tehing lõpetada juba samal päeval. Enamasti toimub hindamine, lepingu sõlmimine ja raha ülekandmine 12 tunni jooksul. Soovime, et protsess oleks Teie jaoks kiire ja lihtne.

Pakume keskmiselt umbes 87% auto turuväärtusest. Hind sõltub sõiduki seisukorrast, läbisõidust ja muudest teguritest. Meie pakkumine on alati läbipaistev ning aus – soovime pakkuda konkurentsivõimelist hinda.

Auto väärtust mõjutavad läbisõit, tehniline ja visuaalne seisukord, aasta­käik, varustus, hooldusajalugu ja turu nõudlus. Hinnangu anname alati individuaalselt — ilma kiirustamata ja ausalt.

Jah, oleme huvitatud ka vanematest sõidukitest. Kui auto on komplektne ja tal on dokumendid olemas, teeme meeleldi pakkumise – ka siis, kui tegemist on vanema mudeliga.

Jah, me ostame ka sõidukeid, millel puudub kehtiv ülevaatus. See ei ole takistus – hindame auto seisukorda ning teeme vastava pakkumise.

Kindlustuse puudumine ei mõjuta auto ostu. Peamine on, et auto oleks olemas koos dokumentidega. Meie hoolitseme ülejäänu eest.

Usaldusväärsed valikud igapäevaseks kasutamiseks

Kui eelarve on piiratud, kuid vajad töökindlat diiselmootoriga autot, siis on oluline leida jõuallikas, millel on hea vastupidavus, taskukohane hooldus ja kättesaadavad varuosad. Selles artiklis toome välja viis populaarset diiselmootorit, mida leidub sageli Eesti järelturul ja mis sobivad hästi igapäevaseks sõiduks.

1. 3.0 TDI V6 (Audi / Volkswagen)

Mootorikoodid: BKN, BMK, ASB, BUG
Võimsus: 150–176 kW
Leidub mudelitel: Audi A6 (C6), Audi A8 (D3), VW Touareg, VW Phaeton

Plussid:

Tugev malmplokk ja vastupidav konstruktsioon

Hea pöördemoment ka täiskoormusel

Keskmine kütusekulu 7–8 l / 100 km

Talub kõrgeid läbisõite (400 000+ km hooldusega)

Miinused:

Keeruline ligipääs mootori hooldamisel

Probleemid ketiga ja EGR-klapiga suurtel läbisõitudel

Originaalosad kallid, kuid olemas head analoogid

Keskmine auto hind: 3500–5000 €
Mootori hind eraldi: alates 1200 €

Mida jälgida ostul:

Nukkvõlli ajami (keti) seisukord

Veakoodid EGR ja DPF süsteemis

Õlitaseme ja kvaliteedi kontroll

Mootoriruumis lekked

2. 2.0 TDCi (Ford / PSA)

Mootorikoodid: G6DA, G6DB, D4204T
Võimsus: 81–103 kW
Leidub mudelitel: Ford Mondeo, Ford Focus, Volvo S40/V50, Peugeot 407, Citroën C5

Plussid:

Madal kütusekulu (5–6 l / 100 km)

Hea varuosade kättesaadavus

Lihtne ja soodne hooldus

Suur valik järelturul

Miinused:

Siemens pihustitega versioonid vähem töökindlad kui Bosch

Võimalikud kütuse- ja õlilekked

Ülekuumenemise suhtes tundlik

Keskmine auto hind: 2500–4500 €
Mootori hind eraldi: alates 500 €

Mida jälgida ostul:

Eelistada Bosch pihustitega versioone

Turbiini seisukord

Külmkäivituse sujuvus

Kütuse eelsoojenduse süsteem

3. 1.9 TDI (Volkswagen Group)

Mootorikoodid: ALH, ASZ, AVF, BKC, BXE
Võimsus: 66–96 kW
Leidub mudelitel: VW Golf IV/V, Passat B5/B6, Audi A3 (8L), Skoda Octavia, Seat Toledo

Plussid:

Väga töökindel mootor

Lihtne hooldada

Väike kütusekulu (4,5–6 l / 100 km)

Sobib hästi nii linnasõiduks kui maanteele

Miinused:

Vananenud tehnoloogia

Külmkäivitusel võib suitsetada

Mõnede versioonide nõrk turbo

Keskmine auto hind: 1500–4000 €
Mootori hind eraldi: 300–700 €

Mida jälgida ostul:

Turbiini töö ja võimalik vilin

Külmkäivitus ja suits

Rihma või keti ajastussüsteem

Emulsioon õlis

4. 2.0d ja 3.0d (BMW M47 / M57)

Mootorikoodid: M47D20, M47TU, M57D30, M57N
Võimsus: 85–160 kW
Leidub mudelitel: BMW 3. seeria (E46, E90), 5. seeria (E39, E60), X3 (E83), X5 (E53)

Plussid:

Hea dünaamika ja pöördemoment

Talub 400 000+ km korraliku hooldusega

Vaikne ja sujuv töö

Hea varuosade ja info kättesaadavus

Miinused:

M47-l probleemid keeristeklappidega

Vajab kvaliteetset kütust

Keti ja pumba kulumine suurte läbisõitudega

Keskmine auto hind: 3000–5000 €
Mootori hind eraldi: 600–1300 €

Mida jälgida ostul:

Mootori vibratsioon tühikäigul

Keeristeklappide seisukord

Õlilekked

Ajalugu ketivahetusest

5. 2.2 CDI (Mercedes-Benz OM611 / OM646)

Mootorikoodid: OM611, OM646
Võimsus: 75–125 kW
Leidub mudelitel: Mercedes C-klass (W203, W204), E-klass (W210, W211), Vito, Sprinter

Plussid:

Vastupidavus kuni 500 000+ km

Lihtne ja usaldusväärne Bosch kütusesüsteem

Mõistlik kütusekulu

Sobib hästi kaubikutele ja pereautodele

Miinused:

OM611 ketisüsteem nõrk

Võimalikud õli- ja pihustite lekked

Tuleb jälgida jahutussüsteemi seisukorda

Keskmine auto hind: 2500–4500 €
Mootori hind eraldi: 500–1000 €

Mida jälgida ostul:

Turbolaaduri ja EGR-klapi töö

Eelsüüteküünalde seisukord

Külmkäivitus ilma tugevate vibratsioonideta

Tegelik läbisõit — sageli keritakse

Scroll to Top